ISSN: 0137-3056


MoSaHE points:

13



Editor in chief:
prof. dr hab. Tomasz Żylicz
tzylicz@wne.uw.edu.pl

Editorial assistant:
Marta Höffner
ekonomia@wne.uw.edu.pl
(48) 22 55 49 184

Publisher:



Badanie wpływu filantropii na wizerunek przedsiębiorstwa

M. Majchrzak

ABSTRACT: Consumers behaviour research is essential for both: the economist and the customer, who can often understand his own choices. The customer is mainly concentrated on the empirical investigation, physical features of the product and the knowledge about the product. However the economist's approach is the analysis on the higher level of factors, which indirectly and at the same time strongly influence customers' decisions. Considering this facts, it is going to be checked if, in the way to become the leader, joining the economic activities with the public work is respected by receivers of this philanthropy. Moreover the work will contain the answer to the question if the public work and pro-ecological actions make the company reliable and if it has an influence on the customer’s opinion about the company and its products.

Full text (PDF)


Issue number: 22

In this issue:

Kompleksowe podejście do doskonalenia działalności firmy poprzez projektowanie i optymalizację procesów gospodarczych. Przykład zastosowania programu iGrafx Enterprise Modeler/Central
M. Lasek, B. Otmianowski
ABSTRACT | PDF
Racjonalność przestrzennej alokacji środków finansowych na ochronę środowiska w Polsce
K. Berbeka
ABSTRACT | PDF
Jakość i efektywność w administracji samorządowej - podejście metodologiczne
P. Modzelewski, K. Opolski
ABSTRACT | PDF
Introdukcja euro w perspektywie akcesji i wyzwań absorpcji
K. Dąbrowska-Gruszczyńska, M. Gruszczyński
ABSTRACT | PDF
Four Years After Expansion: Are Czech Republic, Hungary and Poland Closer to Core or Periphery of EMU?
M. Łupiński
ABSTRACT | PDF
Badanie wpływu filantropii na wizerunek przedsiębiorstwa
M. Majchrzak
ABSTRACT | PDF
Preferencyjna polityka podatkowa w specjalnych strefach ekonomicznych a budżet lokalny
J. Nowakowska
ABSTRACT | PDF
Wycena czasu wolnego – podejście eksperymentalne
T. Gajderowicz
ABSTRACT | PDF
SEARCH:



2024
2016 2015 2014 2013 2012 2011 2009 2008 2007 2005 2004 2003 2002 2001 2016