ISSN: 0137-3056


Punkty MNiSW:

13



Redaktor naczelny:
prof. dr hab. Tomasz Żylicz
tzylicz@wne.uw.edu.pl

Sekretarz redakcji:
Marta Höffner
ekonomia@wne.uw.edu.pl
(48) 22 55 49 184

Wydawca:



Badanie wpływu filantropii na wizerunek przedsiębiorstwa

M. Majchrzak

ABSTRAKT: Consumers behaviour research is essential for both: the economist and the customer, who can often understand his own choices. The customer is mainly concentrated on the empirical investigation, physical features of the product and the knowledge about the product. However the economist's approach is the analysis on the higher level of factors, which indirectly and at the same time strongly influence customers' decisions. Considering this facts, it is going to be checked if, in the way to become the leader, joining the economic activities with the public work is respected by receivers of this philanthropy. Moreover the work will contain the answer to the question if the public work and pro-ecological actions make the company reliable and if it has an influence on the customer’s opinion about the company and its products.

Pełny tekst (PDF)


Numer wydania: 22

W numerze:

Kompleksowe podejście do doskonalenia działalności firmy poprzez projektowanie i optymalizację procesów gospodarczych. Przykład zastosowania programu iGrafx Enterprise Modeler/Central
M. Lasek, B. Otmianowski
ABSTRAKT | PDF
Racjonalność przestrzennej alokacji środków finansowych na ochronę środowiska w Polsce
K. Berbeka
ABSTRAKT | PDF
Jakość i efektywność w administracji samorządowej - podejście metodologiczne
P. Modzelewski, K. Opolski
ABSTRAKT | PDF
Introdukcja euro w perspektywie akcesji i wyzwań absorpcji
K. Dąbrowska-Gruszczyńska, M. Gruszczyński
ABSTRAKT | PDF
Four Years After Expansion: Are Czech Republic, Hungary and Poland Closer to Core or Periphery of EMU?
M. Łupiński
ABSTRAKT | PDF
Badanie wpływu filantropii na wizerunek przedsiębiorstwa
M. Majchrzak
ABSTRAKT | PDF
Preferencyjna polityka podatkowa w specjalnych strefach ekonomicznych a budżet lokalny
J. Nowakowska
ABSTRAKT | PDF
Wycena czasu wolnego – podejście eksperymentalne
T. Gajderowicz
ABSTRAKT | PDF
SZUKAJ:



2017
2016 2015 2014 2013 2012 2011 2009 2008 2007 2005 2004 2003 2002 2001