ISSN: 0137-3056


MoSaHE points:

13



Editor in chief:
prof. dr hab. Tomasz Żylicz
tzylicz@wne.uw.edu.pl

Editorial assistant:
Marta Höffner
ekonomia@wne.uw.edu.pl
(48) 22 55 49 184

Publisher:



Przesłanki i czynniki kształtowania reputacji firmy

A. Kwiecień

ABSTRACT: This article concerns the problems connected with the perception of a firm on the market. It contains a description of the essence of reputation for an enterprise against the background of its image and identity. It presents also the relations between these concepts, and also identifies the factors and mechanisms shaping them.

Full text (PDF)


Issue number: 10

In this issue:

O bezrobociu
I. Timofiejuk
ABSTRACT | PDF
Próba określenia zmian w uwarunkowaniach zewnętrznych polskiej polityki gospodarczej u progu XXI wieku
G. Gałek
ABSTRACT | PDF
Transformacja repartycyjnego systemu emerytalnego w systemmieszany
M. Ogonek
ABSTRACT | PDF
Działalność inwestycyjna jednostek
A. Alińska
ABSTRACT | PDF
Sytuacja rynkowa i konkurencyjność spółdzielni w Polsce na przełomie XX i XXI stulecia
P. Grzegorzewski
ABSTRACT | PDF
Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania zmianami w organizacji
B. Mucha
ABSTRACT | PDF
Marketing polityczny na tle współczesnej teorii marketingu
A. Płoński
ABSTRACT | PDF
Przesłanki i czynniki kształtowania reputacji firmy
A. Kwiecień
ABSTRACT | PDF
SEARCH:



2024
2016 2015 2014 2013 2012 2011 2009 2008 2007 2005 2004 2003 2002 2001 2016